WEB - SIDE

Besøk min webside: http://norskfaglig.weebly.com/

torsdag 8. november 2012

Min bildehistorie

Da jeg skulle lage min bildehistorie syntes jeg det var vanskelig å finne et norskfaglig tema for historien. Jeg grublet litt på dette noen dager, så viste det seg at temaet lå rett forann meg på jobb. Jeg ville fortelle en historie om hvordan norskopplæringen på 1. og 2. trinn kunne være. De fleste bildene tok jeg i full fart en ettermiddag, andre kom jeg på etterhvert som jeg laget historien. Jeg brukte Photostory 3, et bildeprogram som var enkelt og artig å jobbe med. Noe jeg selvfølgelig ikke trodde på forhånd :-)
Jeg ble egentlig ganske fornøyd med resultatet.




5 kommentarer:

  1. Kjempe fin video ;) Syns du det var enkelt å bruke Photostory? Jeg måtte selv bruke Imovie og slet lenge med å bli fornøyd med det endelige resultatet...

    SvarSlett
  2. ... "andre kom jeg på etterhvert som jeg laget historien." Slik går det ofte når vi jobber kreativt med IKT. Og resultatet ble utmerket.

    Interessant at du slet med iMovie Caroline. Du laget jo også ei topp fortelling. Det viktigste er uansett å fortelle ei god historie godt.

    SvarSlett
  3. Artig at dere også likte resultatet :-)Syntes ikke det var vanskelig å bruke Photostory. Tok bare litt tid å sette seg inn i det, men ikke vanskelig. Jeg brukte også tid før jeg ble fornøyd nok til å levere inn.

    SvarSlett
  4. Det var en finfin bildefortellig Synnøve. Du er flink:)

    SvarSlett